Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються,
У кожної людини він, - як початок шляху, як перший відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
але він назавжди лишиться тим маленьким далеким вогником,
що посвітив тобі на початку шляху.
С.П. Титов
С.П. Титов
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі
Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.
Психологи встановили, що учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм привабливий і якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
Як же одержати це ЗАПРОШЕННЯ від дитини?
На думку кращих педагогів світу – це не важко.
Необхідно, щоб учитель завжди був позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за будь-яких обставин не втрачав своєї привабливості.
Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів
- Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
- Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
- Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
- Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
- Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
Немає коментарів:
Дописати коментар